Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2013

ΒΡΟΧΕΡΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ

Για την παρακάτω δραστηριότητα χρησιμοποιήσαμε πίνακες ζωγραφικής που βρήκαμε στο διαδίκτυο.

ΜΕΡΟΣ 1ο 
Διαμορφώνουμε το χώρο έτσι ώστε σε 4 σημεία του χώρου να εκθέτονται 4 πίνακες με θέμα τη Βροχή. Αρχικά είναι στραμμένοι ανάποδα ώστε να μη φαίνεται τι απεικονίζουν. 
IMG_1063

Αρχικά τα παιδιά κινούνται στο χώρο με συνοδεία μουσικής, ώστε να ενεργοποιηθεί το σώμα τους. 

Μετά ανοίγουν έναν έναν τους πίνακες και τους παρατηρούν.

Αγγίζουν ένα σημείο του και μαγικά μεταμορφώνονται στο πρόσωπο ή αντικείμενο που άγγιξαν και αυτοσχεδιάζουν. 

Εμπνευστήκαμε από τη συνάδελφο Ανθή (http://dreamskindergarten.blogspot.gr/2011/09/blog-post_17.html) και με αινίγματα-ποιηματάκια τα παιδιά έπρεπε να εντοπίσουν τους πίνακες στους οποίους αναφερόμασταν κάθε φορά... 

Καθόμαστε γύρω από κάθε πίνακα και τον σχολιάζουμε. Εστιάζουμε σε αυτά που βλέπουμε σε
1ο πλάνο: χρώματα, πρόσωπα, αντικείμενα, σχήματα, γεγονότα...
2ο πλάνο: τι νομίζεις ότι συνέβηκε; γιατί νομίζεις ότι αυτός... πού νομίζεις ότι βρισκόταν πριν; πού πάει; γιατί; και σε
3ο πλάνο: συναισθήματα.

Επιλέγουν τον πίνακα που τους άρεσε και δημιουργούν ένα tableaux vivant, ένα ζωντανό πίνακα δηλαδή :)


IMG_1068

Πλάθουν ιστορίες και τις παρουσιάζουν σε δρώμενα.IMG_1060

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Χρησιμοποιώντας τον παρακάτω πίνακα που βρήκαμε στην ιστοσελίδα της Ανθής, εστιάσαμε στον αριθμό 1.BLOG 02
Ψάχνουμε πράγματα μοναδικά: 1 ρολόι, 1 φανάρια δρόμου, άνθρωπος χωρίς ομπρέλα…
Φτιάξαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας, αλλά δυστυχώς δε φαίνεται καλά σε ασπρόμαυρη εκτύπωση. Ωστόσο τα παιδιά κατάφεραν να εντοπίσουν τα αντικείμενα, αφού αρχικά τα εντόπισαν στη μεγάλη έγχρωμη εικόνα.
αρ 1

Παίξαμε με το ζάρι το επόμενο φύλλο εργασίας:
βροχη2
αφού όμως πρώτα παίξαμε στο μεγάλο χαρτί - στο πάτωμα:
Από το σύννεφο πέφτουν τόσες σταγόνες = καπάκια, όσα φέρει το ζάρι:
IMG_1062

Και τώρα μια ιδέα κα-τα-πλη-κτι-κή!!!
Ανήκει στο ιστολόγιο pythagoreionip και συγκεκριμέναhttp://pythagoreionip.blogspot.gr/2013/02/blog-post_28.html . 

Βασίζεται στο βιβλίο της Μαρί Σελλιέ «Οι 10 πρώτοι μου πίνακες ζωγραφικής». Μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για το βιβλίο αυτό εδώ:http://5onipserrwn.blogspot.gr/2013/01/blog-post_21.html
Πρόκειται για το ΑΡΙΘΜΗΤΑΡΙ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ.

Ακολουθώντας τις ανάγκες της δικού μας προγράμματος, σας παρουσιάζουμε τον αριθμό 1:
IMG_1081α
Περισσότερα… σε επόμενη ανάρτηση.


Η/Υ: παζλ

ΓΛΩΣΣΑ:
Δουλεύουμε τη λέξη «ΒΡΟΧΗ»
και το γράμμα Β.

Παιχνίδι:
Ρίχνουμε κάτω κάρτες , οι οποίες απεικονίζουν αντικείμενα που αρχίζουν από 2 ή περισσότερα γράμματα.
«Να εξατμιστούν, να εξατμιστούν όσα αρχίζουν από… (π.χ. Β).

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ:
Ο κύκλος του Νερού


Τέλος, μην ξεχνάτε ότι:
βροχή 00
 βροχή 01



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου