ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ... (Δ)
Βρίσκουμε και τοποθετούμε στο στόμα, τα δόντια με εικόνες που αρχίζουν από .... (Δ ή όποιο άλλο γράμμα θέλουμε)
ΤΟ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΔΟΝΤΙ
Γινόμαστε οδοντίατροι. Βρίσκουμε και βγάζουμε το χαλασμένο δόντι (δηλ. το δόντι με εικόνα που αρχίζει με διαφορετικό γράμμα από τα υπόλοιπα)
και τοποθετούμε το σωστό δόντι:
ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ
Παρατηρούμε τα δόντια - γράμματα που υπάρχουν στην πάνω σειρά και τοποθετούμε τα αντίστοιχά τους μικρά στην κάτω:
ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΔΟΝΤΙ!
Φτιάχνουμε με τα δόντια - γράμματα μια λέξη.
Κουνάει και πέφτει το πρώτο (ή και το δεύτερο) γράμμα.
Ποια λέξη δημιουργήθηκε;
παλάτι - αλάτι
καμήλα - μήλα
κτλ
Έπεσε το πρώτο δόντι και το αλλάζουμε με κάποιο άλλο:
θυμός - χυμός
ρόδι - πόδι
κτλ
(Τέτοιες καρτέλες μπορείτε να βρείτε εδώ:
Μαθηματικά:
Πήραμε το στόμα με τα δόντια που βρήκαμε στη Μαρία:
και το παίξαμε λίγο διαφορετικά:
Μουτζούρωσα τα δόντια και τα παιδιά - οδοντίατροι, ρίχνοντας το ζάρι, καθαρίζουν με γόμα τα ... χαλασμένα δόντια.
Πανέξυπνη η γλωσσική δραστηριότητα με το στόμα. Μπράβο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ Ή ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΔΟΝΤΙ! ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ πάρα πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα παιδιά το διασκέδασαν, ειδικά όταν έκαναν τους περισπούδαστους οδοντιάτρους!!!!
ΠΟΛΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ!!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!! ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ωραίο στόμα !!! οι γλωσσικές δραστηριότες εκπληκτικές!!! Τα μαθηματικά με τα χαλασμένα δόντια!!!Μοναδικά!!!Όλα μάρεσουν !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο!!!!!!!!!!
Πάρα πολύ ωραία τα παιχνίδια που οργάνωσες!! Θα υιοθετήσω τις ιδέες σου! Μου άρεσαν πάρα πολύ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΟΒΕΡΗ ΙΔΕΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΕ ΤΑ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!!!!!ΚΛΕΒΩ!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή