Συνεχίζοντας τη δραστηριότητα με το μινωικό αλφαβητάρι
κάναμε την ακόλουθη δραστηριότητα:
Σε κουτάκια τοποθέτησα γράμματα (3 σε κάθε κουτί) και τα παιδιά έκατσαν δίπλα στο κουτάκι που ήθελαν.
Από τα γράμματα που τους έτυχαν,
έπρεπε να σκεφτούν 3 λέξεις
που να έχουν σχέση με τη Μινωική Εποχή.
Στη συνέχεια έφτιαξαν ιστορίες
χρησιμοποιώντας τις λέξεις αυτές
και τέλος τις δραματοποίησαν.
Έτσι, η ομάδα με τα γράμματα Κ,Ε,Α
έπλασε την ιστορία για μια Αγελάδα από την Κρήτη
που έφαγε Κυδώνι κι Ελιές.
Η πιο αστεία ήταν η ιστορία της ομάδας Φ,Β,Τ:
Η Βασίλισσα έτρωγε τυρί.
Έπεσε ένα Φύλλο πάνω στο Τυρί,
το έφαγε μαζί με το τυρί
και πλάνταξε!!!
Έχουμε ήδη μιλήσει για το σπουδαίο έργο των αρχαιολόγων.
Απίστευτα εφευρετικές είναι οι φίλες μας
Μαρία pythagoreionip.blogspot.gr/
και Βασιλική vakatsarou.blogspot.gr/
που ασχολήθηκαν με την ανασκαφή!
Έτσι κι εμείς, ψάχνοντας στην ... Φαιστό
ανακαλύψαμε το παρακάτω πήλινο δίσκο:
Τον μελετήσαμε, διατυπώσαμε τις υποθέσεις μας
και καταλήξαμε ότι πρόκειται για μια ιστορία
γραμμένη με σύμβολα αντί για γράμματα.
Με τον ίδιο τρόπο γράψαμε τις ιστορίες που είχαμε πλάσει και δραματοποιήσει πιο πριν.
Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήσαμε
το φύλλο εργασίας της Μαρίας,
το οποίο θα βρείτε εδώ: pythagoreionip.blogspot.gr/
------
Η όλη διαδικασία, το ψάξιμο στην άμμο,
μας έφερε στο μυαλό ένα λίμερικ
του Σεφέρη
το οποίο η Τάνια το μετέτρεψε σε εικονόλεξο
εδώ: taniamanesi-kourou.blogspot.gr
Χρησιμοποιώντας τα ευρήματα από διάφορους αρχαιολογικούς χώρους φτιάξαμε τα παρακάτω λίμερικ:
---------------
Οι τελευταίες εξελίξεις όσον αφορά τον δίσκο της Φαιστού
είναι εκπληκτικές και μπορείτε να πάρετε μια ιδέα εδώ:
cretazine.com/
κάναμε την ακόλουθη δραστηριότητα:
Σε κουτάκια τοποθέτησα γράμματα (3 σε κάθε κουτί) και τα παιδιά έκατσαν δίπλα στο κουτάκι που ήθελαν.
έπρεπε να σκεφτούν 3 λέξεις
που να έχουν σχέση με τη Μινωική Εποχή.
Στη συνέχεια έφτιαξαν ιστορίες
χρησιμοποιώντας τις λέξεις αυτές
και τέλος τις δραματοποίησαν.
Έτσι, η ομάδα με τα γράμματα Κ,Ε,Α
έπλασε την ιστορία για μια Αγελάδα από την Κρήτη
που έφαγε Κυδώνι κι Ελιές.
Η πιο αστεία ήταν η ιστορία της ομάδας Φ,Β,Τ:
Η Βασίλισσα έτρωγε τυρί.
Έπεσε ένα Φύλλο πάνω στο Τυρί,
το έφαγε μαζί με το τυρί
και πλάνταξε!!!
Έχουμε ήδη μιλήσει για το σπουδαίο έργο των αρχαιολόγων.
Απίστευτα εφευρετικές είναι οι φίλες μας
Μαρία pythagoreionip.blogspot.gr/
και Βασιλική vakatsarou.blogspot.gr/
που ασχολήθηκαν με την ανασκαφή!
Έτσι κι εμείς, ψάχνοντας στην ... Φαιστό
ανακαλύψαμε το παρακάτω πήλινο δίσκο:
Τον μελετήσαμε, διατυπώσαμε τις υποθέσεις μας
και καταλήξαμε ότι πρόκειται για μια ιστορία
γραμμένη με σύμβολα αντί για γράμματα.
Με τον ίδιο τρόπο γράψαμε τις ιστορίες που είχαμε πλάσει και δραματοποιήσει πιο πριν.
Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήσαμε
το φύλλο εργασίας της Μαρίας,
το οποίο θα βρείτε εδώ: pythagoreionip.blogspot.gr/
------
Η όλη διαδικασία, το ψάξιμο στην άμμο,
μας έφερε στο μυαλό ένα λίμερικ
του Σεφέρη
το οποίο η Τάνια το μετέτρεψε σε εικονόλεξο
εδώ: taniamanesi-kourou.blogspot.gr
" Ήτανε μια κοπέλα από τη Σάμο
που έχωσε το δεξί της στη άμμο
και με τ' άλλο το χέρι
εκρατούσε ένα αστέρι
ετούτη η κοπέλα από τη Σάμο "
Χορευτές από το Καμηλάρι:
εικόνα: www.minoer.net/
Κούνια από Αγία Τριάδα
εικόνα:cretazine.com/heraklion/
Τοιχογραφία στην Κνωσσό
εικόνα: katsba.ueuo.com/
---------------
Οι τελευταίες εξελίξεις όσον αφορά τον δίσκο της Φαιστού
είναι εκπληκτικές και μπορείτε να πάρετε μια ιδέα εδώ:
cretazine.com/
Είσαι φοβερή! Οι συνδυασμοί σου είναι εκπληκτικοί και αποτελεσματικοί!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο, μπράβο, μπράβο. Απίστευτη η δραστηριότητα με τα τρία γράμματα. Όσο για τα λίμερικς....αριστουργήματα. Ευρηματική και η ανασκαφή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΓΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΠΕΛΑΚΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΝΑ ΣΕ ΠΡΩΤΟΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ; ΟΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΣΥΝΔΥΑΣΕΣ ΤΟ ΛΙΜΕΡΙΚ ΜΕ ΤΗ ΣΑΜΟ! ΦΟΒΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ! (ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!)
ΑπάντησηΔιαγραφήη δραστηριότητα με τα γράμματα ......ευρηματική!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήχωρίς βέβαια να παραγκωνίζεται όλη η φοβερή σου ανάρτηση !!!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σας λόγια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήφοβερός συνδυασμός!!!και καταπληκτική δουλειά όπως πάντα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή