Για την
παρακάτω δραστηριότητα χρησιμοποιήσαμε πίνακες ζωγραφικής που βρήκαμε στο
διαδίκτυο.
ΜΕΡΟΣ 1ο
Διαμορφώνουμε το χώρο έτσι ώστε σε 4 σημεία του χώρου να εκθέτονται 4 πίνακες με θέμα τη Βροχή. Αρχικά είναι στραμμένοι ανάποδα ώστε να μη φαίνεται τι απεικονίζουν.
Αρχικά τα παιδιά κινούνται στο χώρο με συνοδεία μουσικής, ώστε να ενεργοποιηθεί το σώμα τους.
Μετά ανοίγουν έναν έναν τους πίνακες και τους παρατηρούν.
Αγγίζουν ένα σημείο του και μαγικά μεταμορφώνονται στο πρόσωπο ή αντικείμενο που άγγιξαν και αυτοσχεδιάζουν.
Εμπνευστήκαμε από τη συνάδελφο Ανθή (http://dreamskindergarten.blogspot.gr/2011/09/blog-post_17.html) και με αινίγματα-ποιηματάκια τα παιδιά έπρεπε να εντοπίσουν τους πίνακες στους οποίους αναφερόμασταν κάθε φορά...
Καθόμαστε γύρω από κάθε πίνακα και τον σχολιάζουμε. Εστιάζουμε σε αυτά που βλέπουμε σε
1ο πλάνο: χρώματα, πρόσωπα, αντικείμενα, σχήματα, γεγονότα...
2ο πλάνο: τι νομίζεις ότι συνέβηκε; γιατί νομίζεις ότι αυτός... πού νομίζεις ότι βρισκόταν πριν; πού πάει; γιατί; και σε
3ο πλάνο: συναισθήματα.
Επιλέγουν τον πίνακα που τους άρεσε και δημιουργούν ένα tableaux vivant, ένα ζωντανό πίνακα δηλαδή :)
ΜΕΡΟΣ 1ο
Διαμορφώνουμε το χώρο έτσι ώστε σε 4 σημεία του χώρου να εκθέτονται 4 πίνακες με θέμα τη Βροχή. Αρχικά είναι στραμμένοι ανάποδα ώστε να μη φαίνεται τι απεικονίζουν.
Αρχικά τα παιδιά κινούνται στο χώρο με συνοδεία μουσικής, ώστε να ενεργοποιηθεί το σώμα τους.
Μετά ανοίγουν έναν έναν τους πίνακες και τους παρατηρούν.
Αγγίζουν ένα σημείο του και μαγικά μεταμορφώνονται στο πρόσωπο ή αντικείμενο που άγγιξαν και αυτοσχεδιάζουν.
Εμπνευστήκαμε από τη συνάδελφο Ανθή (http://dreamskindergarten.blogspot.gr/2011/09/blog-post_17.html) και με αινίγματα-ποιηματάκια τα παιδιά έπρεπε να εντοπίσουν τους πίνακες στους οποίους αναφερόμασταν κάθε φορά...
Καθόμαστε γύρω από κάθε πίνακα και τον σχολιάζουμε. Εστιάζουμε σε αυτά που βλέπουμε σε
1ο πλάνο: χρώματα, πρόσωπα, αντικείμενα, σχήματα, γεγονότα...
2ο πλάνο: τι νομίζεις ότι συνέβηκε; γιατί νομίζεις ότι αυτός... πού νομίζεις ότι βρισκόταν πριν; πού πάει; γιατί; και σε
3ο πλάνο: συναισθήματα.
Επιλέγουν τον πίνακα που τους άρεσε και δημιουργούν ένα tableaux vivant, ένα ζωντανό πίνακα δηλαδή :)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Ψάχνουμε πράγματα μοναδικά: 1 ρολόι, 1 φανάρια δρόμου, άνθρωπος χωρίς ομπρέλα…
Φτιάξαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας, αλλά δυστυχώς δε φαίνεται καλά σε ασπρόμαυρη εκτύπωση. Ωστόσο τα παιδιά κατάφεραν να εντοπίσουν τα αντικείμενα, αφού αρχικά τα εντόπισαν στη μεγάλη έγχρωμη εικόνα.
Παίξαμε με το ζάρι το επόμενο φύλλο εργασίας:
αφού όμως πρώτα παίξαμε στο μεγάλο χαρτί - στο πάτωμα:
Από το σύννεφο πέφτουν τόσες σταγόνες = καπάκια, όσα φέρει το ζάρι:
Και τώρα μια ιδέα κα-τα-πλη-κτι-κή!!!
Ανήκει στο ιστολόγιο pythagoreionip και συγκεκριμέναhttp://pythagoreionip.blogspot.gr/2013/02/blog-post_28.html .
Βασίζεται στο βιβλίο της Μαρί Σελλιέ «Οι 10 πρώτοι μου πίνακες ζωγραφικής». Μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για το βιβλίο αυτό εδώ:http://5onipserrwn.blogspot.gr/2013/01/blog-post_21.html
Πρόκειται για το ΑΡΙΘΜΗΤΑΡΙ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ.
Ακολουθώντας τις ανάγκες της δικού μας προγράμματος, σας παρουσιάζουμε τον αριθμό 1:
Περισσότερα… σε επόμενη ανάρτηση.
Η/Υ: παζλ
ΓΛΩΣΣΑ:
Δουλεύουμε τη λέξη «ΒΡΟΧΗ»
και το γράμμα Β.
Παιχνίδι:
Ρίχνουμε κάτω κάρτες , οι οποίες απεικονίζουν αντικείμενα που αρχίζουν από 2 ή περισσότερα γράμματα.
«Να εξατμιστούν, να εξατμιστούν όσα αρχίζουν από… (π.χ. Β).
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ:
Ο κύκλος του Νερού
Τέλος, μην ξεχνάτε ότι:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου