Ο Χειμώνας μυρίζει
διάφορα αρώματα:
πορτοκάλι και μανταρίνι, λεμόνι και μηλαράκι,
ίσως και λίγο ρόδι...
Το μαγικό καπέλο της τάξης μας έφερε διάφορα φρούτα:
Βέβαια η λαχτάρα μας να τα γευτούμε είναι τεράστια
αλλά η υπομονή είναι ένα μεγάλο μάθημα!
Ας παίξουμε λοιπόν:
ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ:
Χρησιμοποιήσαμε τα αινίγματα που βρήκαμε στην ιστοσελίδα http://dreamskindergarten.blogspot.gr/2011/11/blog-post_24.html.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΝΗΜΗΣ: Ποιο φρούτο λείπει;
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ: Το καυτό μήλο
και άλλα παιχνίδια που μπρορείτε να βρείτε εδώ: http://magikokapelo.blogspot.gr/2013/02/blog-post_7.html
Στη συνέχεια παρατηρούμε πίνακες με φρούτα, που βρίσκουμε στο διαδίκτυο.
Ο ζωγράφος Cezanne είναι γνωστός για τα γεμάτα χρώματα φρούτα του. Στην παρακάτω ιστοσελίδα μπορείτε να βρείτε αρκετούς πίνακες με φρούτα:
http://commons.wikimedia.org/wiki/Paul_C%C3%A9zanne#Fruits
Παρατηρούμε τους πίνακες, προσπαθούμε να καταλάβουμε ποια φρούτα παρουσιάζουν, συζητάμε για τα υπόλοιπα αντικείμενα και στήνουμε τη δική μας σκηνή:
Αφήνουμε τα παιδιά να αποφασίσουν πού θα τοποθετήσουν τα φρούτα στο τραπέζι και στη συνέχεια τους δίνουμε τέμπερες για να τα ζωγραφίσουν.
Μιμούμαστε το ζωγράφο και φτιάχνουμε με μαύρο χρώμα το περίγραμμα των φρούτων, αφού στεγνώσουν οι ζωγραφιές μας.
Τέλος ήρθε η πολυπόθητη ώρα της γευσιγνωσίας:
"Μάντεψε τι φρούτο μυρίζεις και τι φρούτο τρως"
πορτοκάλι και μανταρίνι, λεμόνι και μηλαράκι,
ίσως και λίγο ρόδι...
Το μαγικό καπέλο της τάξης μας έφερε διάφορα φρούτα:
Βέβαια η λαχτάρα μας να τα γευτούμε είναι τεράστια
αλλά η υπομονή είναι ένα μεγάλο μάθημα!
Ας παίξουμε λοιπόν:
ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ:
Χρησιμοποιήσαμε τα αινίγματα που βρήκαμε στην ιστοσελίδα http://dreamskindergarten.blogspot.gr/2011/11/blog-post_24.html.
Κάθε φρούτο
τοποθετείται στο αντίστοιχο αίνιγμα:
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΝΗΜΗΣ: Ποιο φρούτο λείπει;
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ: Το καυτό μήλο
και άλλα παιχνίδια που μπρορείτε να βρείτε εδώ: http://magikokapelo.blogspot.gr/2013/02/blog-post_7.html
Στη συνέχεια παρατηρούμε πίνακες με φρούτα, που βρίσκουμε στο διαδίκτυο.
Ο ζωγράφος Cezanne είναι γνωστός για τα γεμάτα χρώματα φρούτα του. Στην παρακάτω ιστοσελίδα μπορείτε να βρείτε αρκετούς πίνακες με φρούτα:
http://commons.wikimedia.org/wiki/Paul_C%C3%A9zanne#Fruits
Παρατηρούμε τους πίνακες, προσπαθούμε να καταλάβουμε ποια φρούτα παρουσιάζουν, συζητάμε για τα υπόλοιπα αντικείμενα και στήνουμε τη δική μας σκηνή:
Αφήνουμε τα παιδιά να αποφασίσουν πού θα τοποθετήσουν τα φρούτα στο τραπέζι και στη συνέχεια τους δίνουμε τέμπερες για να τα ζωγραφίσουν.
Μιμούμαστε το ζωγράφο και φτιάχνουμε με μαύρο χρώμα το περίγραμμα των φρούτων, αφού στεγνώσουν οι ζωγραφιές μας.
Τέλος ήρθε η πολυπόθητη ώρα της γευσιγνωσίας:
"Μάντεψε τι φρούτο μυρίζεις και τι φρούτο τρως"
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ! Επίσης, έστω και καθυστερημένα!
Διαγραφή