Με τον ίδιο τρόπο που δουλέψαμε
τους μινωικούς πίνακες σε σχέση με την α-β,
δουλέψαμε και τους πίνακες ζωγραφικής σπουδαίων ζωγράφων.
Αφού έδωσαν τίτλο στα έργα τέχνης που τους παρουσίασα
είτε σε φωτοτυπίες είτε στον Η/Υ,
αντιστοίχισαν τα γράμματα με τα έργα.
Έτσι, στον πίνακα "Ακροβάτης" αντιστοιχεί το Α
στον πίνακα "Βροχή" αντιστοιχεί το Β
κ.ο.κ.
Το πρόβλημα ήταν να βρούμε πίνακα από Ξ και Υ
έτσι δώσαμε στον πίνακα του Ιακωβίδη τον τίτλο "Ξεκουφαίνω" (!)
και στον πίνακα του Βαν Γκογκ τον τίτλο "Ύπνος":
Το αλφαβητάρι μας μπορείτε να το βρείτε εδώ:
ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
--------
Παρουσιάστηκε ένα ενδιαφέρον πρόβλημα,
όταν τα παιδιά έβρισκαν το αντίστοιχο γράμμα για τους πίνακες που έβλεπαν στον Η/Υ.
Σε κάποια φάση βρέθηκαν στο πάτωμα μόνο σύμφωνα
(δυστυχώς δεν έχω σχετική φωτογραφία).
Τα παιδιά μου ζήτησαν να τους διαβάσω τι γράφει
και καθώς ήταν ακατόρθωτο να γίνει αυτό,
αρπάξαμε την ευκαιρία για να μιλήσουμε για τα σύμφωνα και τα φωνήεντα
και να φτιάξουμε συλλαβές τοποθετώντας φωνήεν μετά από κάθε σύμφωνο.
Έτσι μπορέσαμε τελικά να διαβάσουμε την τεράστια και ακαταλαβίστικη "λέξη" που προέκυψε!!!
-------
Με αυτή την ανάρτηση κλείνουμε και το πρόγραμμα
"Πίνακες ζωγραφικής: Παράθυρα σε κόσμους μαγικούς"
!!!
τους μινωικούς πίνακες σε σχέση με την α-β,
δουλέψαμε και τους πίνακες ζωγραφικής σπουδαίων ζωγράφων.
Αφού έδωσαν τίτλο στα έργα τέχνης που τους παρουσίασα
είτε σε φωτοτυπίες είτε στον Η/Υ,
αντιστοίχισαν τα γράμματα με τα έργα.
στον πίνακα "Βροχή" αντιστοιχεί το Β
κ.ο.κ.
έτσι δώσαμε στον πίνακα του Ιακωβίδη τον τίτλο "Ξεκουφαίνω" (!)
Το αλφαβητάρι μας μπορείτε να το βρείτε εδώ:
ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
--------
Παρουσιάστηκε ένα ενδιαφέρον πρόβλημα,
όταν τα παιδιά έβρισκαν το αντίστοιχο γράμμα για τους πίνακες που έβλεπαν στον Η/Υ.
Σε κάποια φάση βρέθηκαν στο πάτωμα μόνο σύμφωνα
(δυστυχώς δεν έχω σχετική φωτογραφία).
Τα παιδιά μου ζήτησαν να τους διαβάσω τι γράφει
και καθώς ήταν ακατόρθωτο να γίνει αυτό,
αρπάξαμε την ευκαιρία για να μιλήσουμε για τα σύμφωνα και τα φωνήεντα
και να φτιάξουμε συλλαβές τοποθετώντας φωνήεν μετά από κάθε σύμφωνο.
Έτσι μπορέσαμε τελικά να διαβάσουμε την τεράστια και ακαταλαβίστικη "λέξη" που προέκυψε!!!
-------
Με αυτή την ανάρτηση κλείνουμε και το πρόγραμμα
"Πίνακες ζωγραφικής: Παράθυρα σε κόσμους μαγικούς"
!!!
ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΔΟΥΛΕΙΑ !!!!!!!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρα πολύ όμορφα! Συγχαρητήρια!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια πολύ ωραία προσέγγιση! Με ένα σμπάρο δυο τριγόνια: τέχνη και αλφαβήτα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστούμε για την υποστήριξη!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΟΒΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή