Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

ΓΙΟΡΤΗ ΜΗΤΕΡΑΣ

Το σχολείο μας γέμισε ξανά με τα γέλια των παιδιών μετά τις διακοπές του Πάσχα!
Την προηγούμενη μέρα ήταν η γιορτή της μητέρας.
Έστω και καθυστερημένα, της αφιερώνουμε την καρτούλα μας με όλη την αγάπη μας:




Την ιδέα της παλάμης με τα λουλούδια τη βρήκαμε στο διαδίκτυο : http://buggyandbuddy.com/crafts-for-kids-handprint-art-on-cork-board/


Παίξαμε το λεκτικό παιχνίδι:
Αν η μαμά μου ήταν... χρώμα, τι χρώμα θα ήταν;
Αν η μαμά μου ήταν... λουλούδι, τι λουλούδι θα ήταν;
Αν η μαμά μου ήταν... πουλί, τι πουλί θα ήταν;
Αν η μαμά μου ήταν... ζουζούνι, τι ζουζούνι θα ήταν;
Αν η μαμά μου ήταν... ουράνιο σώμα, τι θα ήταν;
Αν η μαμά μου ήταν... φαγητό, τι φαγητό θα ήταν;

Κάθε φορά ζωγραφίζαμε την απάντηση που ταιριάζει στη μανούλα μας:









εικόνα: www.mycutegraphics.com

ΓΙΟΡΤΗ ΜΗΤΕΡΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου